باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

عاقبت دانستن و ندانستن

دیروز

آنکس که بداند و بداند که بداند *** اسب خرد از گنبد گردون بجهاند
آنکس که بداند و نداند که بداند *** بیدار کنیدش که بسی خفته نماند
آنکس که نداند و بداند که نداند *** لنگان خرک خویش به منزل برساند
آنکس که نداند و نداند که نداند *** در جهل مرکب ابدالدهر بماند


امروز

آنکس که بداند و بداند که بداند *** باید برود غازبه کنجی بچراند
آنکس که بداند و نداند که بداند *** بهتر برود خویش به گوری بتپاند
آنکس که نداند و بداند که نداند *** با پارتی وبا پول خر خویش براند
آنکس که نداند و نداند که نداند *** برپست ریاست ابدالدهر بماند
 

با سپاس از دوست عزیزم آقا رضا(نابخشوده)که این متن را برای من فرستاد.

نایب الزیاره

سلام به همه دوستان عزیزم بعد از حدود ۲ سال آقا علی بن موسی الرضا منو طلبید تا برم به پا بوسش فدای امام رئوف که همین چند ماه پیش بود که تویه وبلاگ قبلیم ازش خواستم که بطلبه و دلتنگشم و بازم جواب این بنده رو سیاه را داد.امیدوارم که لیاقت داشته باشم نایب الزیاره همه دوستان خوبم باشم. 

التماس دعا 

تا دیداری دیگر بدرود

روز مادر

بی شک بهترین و با ارزشمندترین دوست هر انسان در زندگی مادرش است.مادری که از آغاز زندگی بچه اش از تن و جان خود مایه می گذارد تا فرزندی برومند لایق و سالم بپروراند.

مادری که با شادی فرزندش بال می گشاید و با غمش شکسته دل می گردد.

من خود شخصا هیچگاه نتوانستم احساساتم را از مادرم پنهان کنم چون به نظرم او بزرگترین روانشناس دنیا در مورد من است در اوج تمارض به شادی به غمم پی می برد و تنها سنگ صبوری است که مطمئنم حرفهایم را به جایی دیگر نخواهد برد.مادری دل شکسته که با وجود داغ دختر جوانش در ظاهر خمیده و شکسته شده ولی در درون تکیه گاهی بزرگ و غیر قابل جایگزین برای من است ستونی که هرگز حتی برای دقیقه ای ارکانش سست و لرزان نشده است.پناهگاهی که وقتی از همه دنیا سیر و رنجور می شوم به دامان او پناه می برم تا با دستان چروکیده خود دست نوازشی بر سرم بکشد تا مرحمی باشد بر زخمهای زندگی ام.ولی افسوسم از این است که هیچوقت نتوانستم محبتهایش را جبران کنم و هیچ هدیه ای پیدا نکردم که بتوانم به اندازه سر سوزنی از کارهای را که برای من انجام داده در حقش انجام دهم.

در آخر می خواهم به سه دسته از افراد پیرامونم روز زن را تبریک بگویم:

اول همسر عزیزم که همیشه با قناعت و مهربانی خود در کنار من مانند رفیقی شفیق بوده

 

دوم دوستان خانومی که همانند یک خواهر در این سالیان در کنار من بودند(چه در وبلاگ قبلی من وچه در وبلاگ فعلی)ومرا با نظرات پیشنهادات و انتقادات ارزنده خود یاری دادند که در اینجا تا جایی که حافظه ام یاری کند از آنان نام خواهم برد:شکوفه و ندا (حرم دل)ـمهسا (دل آسمونی)ـ

یاسمن(بانو)ـسمیرا(روزهای سبز)ـپریچهر(دخترآریایی)ـلیلا نادعلی(باغ کاغذی)ـفرزانه(پیشونی نوشت)ـمعصومه(اعتماد ما به خداست)ـسارا(مرگ رنگ یا رنگ مرگ)ـاکرم(من مست و تو دیوانه)

ندا(حرف دل)ـ فرح(پرواز خیال)ـصبا(مستی ام را نپرانید)ـدرنا(اشک هفت آسمان)ـآتوسا(نفس عمیق)ـگل مریم ـنگین ـ عاطفه (دختر دیروز بابا...)ـ   مریم(برهوت) ـ     

ندا(ندای زندگی)مهرناز(رز لب ماتیکی).و تمامی عزیزانی که میدانم دوست نداشتند نامی از آنها برده شود یا من حافظه ام یاری نکرده است.

و سوم به تمامی مادران و زنانی که امروز در کنار ما نیستند و جایشان برای خانواده و دوستانشان همیشه خالی است:

جا دارد اینجا به مرحوم خواهرم ـ مادر بزرگهایم ـ عمه ها و خاله ام اشاره کنم

و از دوستان نیز به مرحوم مادر آقای رضا جایدری و مرحوم مادر فرح عزیز(پرواز خیال) و تمامی زنان و مادرانی که از قلم این حقیر به جامانده اند .

روح همگیشان شاد ویادشان گرامی باد.  

مادر روزت مبارک