باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

سفر به کردستان /بانه

سلام به همه دوستان عزیزم و سپاس از اینکه باز هم به فکر من بودید و برام کامنت گذاشتید و ایمیل زدید و سپاس از آقای قاسمی و استاد رئوف عزیز که مثل همیشه منو شرمنده کردند و با من در تماس بودند... 

طبق قرار اولیه برنامه بر این بود که دو روز در سقز باشیم . دو روز در سنندج ولی شرایط جوی و علاقه همسفرانم به خرید و عدم تمایل از بازدید اماکن دیدنی کاملا برنامه سفر را عوض کرد... 

ما صبح سه شنبه به طرف استان کردستان به راه افتادیم که در مسیر از شهرستان نورآباد(لرستان)ـکرمانشاه ـ کامیاران ـسنندج ـ سقزـ دیواندره گذشتیم تا به شهر زیبا و دوست داشتنی بانه رسیدیم ...همونطوری که ذکر کردم همراهانم که برادرم و خانواده اش بودند به همراه همسرم علاقه ای به اماکن دیدنی و جاذبه های توریستی نداشتند و این سفر را به خاطر خرید و گشت در مجتمع های تجاری آمده بودند منم به رسم خوش سفر بودن اعتراضی نکردم و بازدید از این اماکن را به سفر بعدی موکول کردم...طبق تحقیقی که من از اهالی شهر کردم حدود ۷۳ مجتمع در شهر وجود داشت و من همونجا حساب کار دستم اومد که باید لباس رزم بپوشم و دوشادوش خانمها بازار گردی کنم...حدود ساعت ۶ به بانه رسیدیم و با ورود به شهر  اولین پاساژ را مقابل خودمان دیدیم و چون خیلی انرژی داشتیم همونجا اولین توفق را انجام دادیم...اجناس و قیمتهای مراکز خرید آنجا واقعا جالب بود و جالب تر از آن برخورد و شخصیت مردم و فروشنده های این شهر بود که با رویی باز اذیت و آزار بانوان را به روی خود نمی آوردند و حق را به مشتری میدادند اقدامی که من در هیچکدام از شهرهای ایران تا به حال ندیدم...نکته جالب دیگری که من در این شهر دیدم صداقت مردم این شهر بود بطور مثال من میخواستم یک جاروی شارژی برای ماشینم بخرم که فروشنده گفت کیفیت هیچکدام از این جاروها به درد نمیخورد با اینکه میتوانست خیلی راحت آنها را بفروشد یا در مورد انتخاب تلفن بیسیمی همینطور عمل کردند...بعد از چند ساعت گشت برای گرفتن هتل پرس و جو کردیم که همه هتل سامان را معرفی کردند هتلی تمیز و نسبتا زیبا با قیمتی مناسب(شبی ۱۰۰۰۰۰تومان)... 

نکته جالب دیگری که خیلی به چشم میامد حفظ اصالت رفتاری و حتی لباس پوشیدن اهالی بود که اکثرا با شلوار کردی در شهر میگشتند و من وقتی برای صرف صبحانه به سالن هتل میرفتم یا وقتی که برای خریدن مایحتاج و خوردنی به سوپر مارکت میرفتم همانند آنها با شلوار کردی رفت و آمد میکردم که برایم خیل جالب بود(البته لازم به ذکره که جنس لباسهایمان زمین تا آسمان تفاوت داشت ولی طبیعی بود)... 

 

بیشتر از این شما دوستان را با بازار رفتنهای تکراری خسته نمیکنم و به این نکته بسنده میکنم که حیف چنین مردمان و شهری است که ارتباط با آنها با جاده هایی با آسفالت خراب و کوهستانی و پر پیچ و خم صورت گیرد و با اینکه مسیر بین المللی نیست ولی ایکاش مسئولان بیشتر به آنجا رسیدگی کنند...در این سفر که نتونستم به دیدن اماکن دیدنی و تاریخی استان کردستان بروم ولی به امید خدا در سفر بعد این نقص را جبران خواهم کرد و عکسهای کاملی خواهم گرفت...و در آخر بعلت ذیق وقت و خالی بودن انرژی از بازدید از سنندج هم منصرف شدیم... 

پ.ن۱:(با عذرخواهی از تمام خانمهای خواننده این مطلب) هر کسی را که میخواهی نفرین کنی براش دعا کن با یه خانم بره به شهری همانند بانه .من که دعا میکردم به جای آب سرد کن شربت قند میدادند تا حداقل ضعف نکنم 

پ.ن۲: شرمنده همه مغازه دارانی که ما ویترین و تمام اجناس آنها را به پایین آوردیم و خیلی ریلکس گفتیم ممنون و ببخشید 

پ.ن۳:چون برای خودم جالبه و هر شهری که میرم به اوم دقت میکنم پلاک ماشینهای اون شهره که استان کردستان ۶۱ و شهر سنندج ۵۱ هستش 

پ.ن۴:توصیه به دوستان اگر قصد رفتن به بانه را داشتید از قبل صندوق را با وسائل اضافه پر نکنید تا برگشتنی جایی برای نشستن و نفس کشیدن داشته باشید... 

پ.ن ۵:در مسیر سنندج باغهای توت فرنگی زیادی هست که در کنار جاده میتوان از انها خرید همچنین در مسیر بانه هم دوغ های محلی زیر آبشارها بفروش میرسند که تداعی کننده جاده چالوس هستش توصیه میکنم آنها را حتما امتحان کنید . 

شما عزیزان را به دیدن عکسهای از استان کردستان در ادامه مطلب دعوت میکنم

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 28 + ارسال نظر
نرگس و هادی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:54 http://donyaeshirenma.blogfa.com/

نرگس : سلام آقای کاظمیان
ممنونم از لطفتون
امیدوارم شما هم در کنار همسر عزیز و خانواده محترمتون لحظات خوب و خوشی رو داشته باشید
در دلنوشته هم گاهی مطلب میذارم ولی بیشتر در این وب هستم
شما هم شاد و سلامت باشید


هادی : سلام بر دوست گرامی و بزرگوارم علی آقا . سپاس از حضور گرمت .امیدوارم که بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم

ای دوست اگر این خانه صفایی در آن هست
از لطف حضور گلی همچون شما هست
خوشحالم از آن نام زیبای علی که بر شما هست
به امید خدا که دست صاحب نامت بر سر ما هست

این هم هدیه ناقابل برادرت هادی

سلام بر ابجی نرگس و داش هادی....ممنونم از لطفتون. من دو لینک را نگه میدارم تا همیشه با شما عزیزان در ارتباط باشم.مخلص دوست عزیز هادی جان...منم امیدوارم که دوستی ما ادامه دار باشه همیشه در ارتباط باشیم ...بابته هدیه هم یه دنیا ممنونم ...شاد باشید و سلامت

نرگس شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:59 http://donyaeshirenma.blogfa.com/

سلام مجدد
سفرنامه هاتون رو خیلی قشنگ مینویسید
عکسهایی هم که میگیرید واقعا زیباست
تا به حال به این شهر نرفتیم ولی وصفش رو زیاد شنیدم
فکر کنم شهر خیلی قشنگی باشه
امیدوارم همیشه شاد و برقرار باشید

سلام نرگس خانم سپاس از لطفت...بابته عکسها هم ممنونم ...کردستان استانی زیبا و دارای مردمی خونگرم هستش توصیه میکنم با آقا هادی حتمن یه سر برید...شاد باشی و سلامت

هادی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:07 http://donyaeshirenma.blogfa.com/

سلام علی اقا . امیدوارم از سفری همراه با خاطرات خوب برگشته باشی هر چند حال و روزت از سر درون خبر میدهد . خداوند به همه آقایون صبر جمیل عطا بفرماید انشالله .درکت میکنم برادر

سلام هادی جان ممنونم از درک بالایت انشاالللللللله

امیر بهلولی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:31 http://amir-dastan.blogfa.com

سلام علی آقا
رسیدن بخیر
تا به حال که بانه نرفتم اما با خواندن این پست شما حتما خواهم رفت. باور کنید تا قبل از خواندن این پست احساس میکردم که تمام اجناس که از بانه گرفته میشود به درد نخور قلابی هستند اما نظرم برگشت.
و اما در مورد فدا شدن سفر در باب خرید خانم ها که دیگر هیچ نباید گفت.خداوکیلی وقتی با خانم ها حال از هر رده سنی که به مغازه میروی وقتی بیرون میای از همه وجود دوست داری چهره ات شطرنجی بشه تا شرم تو چهره کمتر مشخص باشه
و اما گفتی شلوار کردی و کردی کبابم!
ای خدا چه میشد تو اون لحظه بدون اینکه علی آقا متوجه شه با همون شلوار کردیشون اونهم تو خیابان من بودم و ازش عکس و فیلم میگرفتم و تو وبلاگم اون رو به عنوان یه مسابقه عکاس پست میکردم

سلام امیر جان ممنون از لطفت داداش من بر عکس شما دوست دارم اون لحظه جان به جان آفرین تسلیم کنم تا از دردهای فروشنده یه کم کمتر بشه ....آخ برای شلوار کردی ...اخطار میدم که سوژه عکس آقای قاسمی میشیا با شلوار من کاری نداشته باش داداش امیدوارم همیشه شاد باشی و سلامت

فاطمه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:54 http://deleman91.blogsky.com

سلام برادر گرامی
خدا رو شکر که با سلامتی از سفر برگشتید
پس با خانم رفته بودید خرید اون هم از شهر بانه
خرید خوش گذشت
برای خانمهای محترمه بهترین قسمت سفر خریدن کردنه ولی برا آقایان ...........
در مورد آقایان بنده اطلاعی نداشتم
که خدا روشکر در این سفرنامه مطلع شدم
ممنون

سلام خواهر عزیز یه سئوالاتی از آقای شوهر بکنید میفهمید اقایان چی میگن...خدا رو شکر که ترور شخصیتی من برای شما درسی در پی داشت شاد باشی و سلامت

قاسمی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:04

سلام داداش . سفرنامه جالبی بود . عکسها هم زیبا بود . بخصوص آن تک درخت . اگه تونستی اطلاعاتی در خصوص فاصله آن با تهران و خرم آباد بنویس . ممنون

سلام داداش میتونم اطلاعاتی در مورد فاصله اش تا خرم آباد بدم ولی تهران متاسفانه نه چون راههای متفاوتی هست...ار خرم آباد تا بانه با اون جاده های پر پیچ و خم که ۶۰ یا ۷۰ تا بیشتر نمیشه رفت ۱۰ ساعت فاصله هست کرمانشاه به سنندج ۱۲۰ کیلومترو سنندج تا سقز ۱۶۰ کیلومتره و از سقز تا بانه حدود ۷۰ کیلومتره...سپاس از لطفت...شاد باشی و سلامت

گیسو شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:59

اون وقت اون آقای رسولی چطور با شما عکس گرفتند؟
خدایی بانه شهر خوبیه خیلی هم پاساژ داره قیمت هاشم نسبت به شهرهای دیگه خیلی ارزونه
نمیدونم چرا آقایون از خرید کردن با خانوم ها بیزارن؟؟؟؟؟
هتل سامان شبی 100000 ت؟
کاش دقیقا میگفتید هر کدوم از عکسا مال کجاس.
چون هیچ کدومش برام آشنا نیس
بعد سنندج چه جای دیدنی داره؟
تا اونجایی که بدونم فقط آبیدر داره.ما که جای دیدنی ندیدیم نیمدونم
اگه بود به ما هم بگید بریم

سلام گیسو جان دیدی اشتباه کردی آقای رسولی مغازه پشتی بود و من این اقا رو از مغازه بغلی اوردم چون اجناس خودش....بود
خانوم ما بیزار نیستیم فقط فشارمون زود میافته و یک کم شرمده میشیم...بیشتر عکسها مربوط به سفز تا بانه هستش در مورد سنندج میتونی به این آدرس بری چون من همیشه برای سفرام تویه این سایت میگردم http://hamshahrionline.ir/details/45130 امیدوارم همواره شاد باشی و سلامت

رضا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:03 http://na-bakhshoode2.blogfa.com

روزها نمی گذرند،
ما میگذریم
از هم
و هیچکس سوالى نکرد
حداکثر سرعت مجاز
چه بود . . !
.
.
.
مردم این روزها قیمت هر چیزی رو میدونن ،
ولی ارزش هیچی رو نمیدونن ..!
.
.
.
آهای روزگار !
برایم مشخـــص کن
اینبــار کــدام سازت را کوک کــرده ایی تا برایم بزنـــی
می خواهـــم رقصــم را با سازت
هماهنگ کنم … !
.
.
.
یکدیـــ ! ــــگر را گـــــــــم کرده ایم
تا یــــــ ! ــــکی دیگر را پیدا کنیم
به همین سادگی… !
.
.
.
الان که کلی حرف واسه گفتن داریم
دیگه زنگ انشا نداریم . . !
.
.
.
هیچکـــس نمـی دانــد
چقــدر جـایِ شـادمـانیهـای بـی سـبب در دل نســلِ مـا خـالیسـت …!
.
.
.
تـــا زمــانــی کــه ..
خــواستـه ای از کسـی نـــداری …
خــواستـــنـی هستـی !
.
.
.
این جا
آنقدر شاعرانه دروغ می گویند
و آنقدر در دروغ هایشان شاعر می شوند
که نمیدانم
در این سرزمین
با اینهمه فریب
چگونه ست که دلم هنوز
خواب باران را دوست دارد

سلام و سپاس از کامنت زیبایت رضا جان

رضا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:31 http://na-bakhshoode2.blogfa.com

سلام علی جان

بمیرم الهی
کاملا" میفهمم چی کشیدی
من بانه و مریوان رفتم
جراتت قابل ستایشه
اما حیف شد که به سنندج نرفتی
اگه دفعه بعد رفتی حتما" یه سر برو صلوات آباد و کباب بخور
شک ندارم که پشیمون نمیشی

سلام رضا جان...ممنونم از همدردی که با من کردی...سپاس...حتما میرم منم کباب خور ...ممنونم از اطلاعاتت شاد بشی و سلامت

رضا شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:32 http://na-bakhshoode2.blogfa.com

سلام علی

شبت خوش

پس نمیدونی کلاغ پر و سینه خیز و بازداشتگاه چیه
من که همه را تجربه کردم.

سلام داش رپا خوشبختانه لمسش نکردم ولی ۲۱ روز در کنار این اتفاقات بودم ...ای بابا بازداشتگاه واسه چی!!!؟؟؟

بهاروند یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 http://abaharvan.blogfa.com

سلام جناب آقای کاظمیان انشالله که بهت خوش گذشته باشه مدتی ازت خبر نداشتم دلتنگت شده بودم باز هم به معرفت جنابعالی سری به ما زدی حسابی کردستان بهت حال داد. همیشه سالم و سرشار از ذوق زندگی باشی

سلام آقای بهاروند عزیز ممنونم از لطفتون دل به دل راه داره ...اختیار داری وظیفه ام را انجام دادم...امیدوارم شما هم همیشه شاد و سلامت باشید

رضا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 http://na-bakhshoode2.blogfa.com


چند حقیقت درباره ی آدمها:
وقتی شخصی حتی به چیزای الکی می خنده مطمئن باشید که عمیقا غمگینه.

وقتی کسی زیاد می خوابه مطمئن باشید که تنهاست.

وقتی کسی کم حرف می زنه و اگر هم حرف بزنه حرفشو سریع میگه مطمئن باشید که رازی رو حفظ می کنه.

وقتی شخصی نمی تونه گریه کنه نشون میده ضعیف و شکنندست.

وقتی کسی غیر عادی غذا می خوره بدون که اضطراب داره
وقتی کسی برای چیز کوچکی گریه می کنه یعنی دل بی گناه و نرمی داره.
اگه کسی به خاطر چیزای چیزای احمقانه و کوچک از دستت عصبانی شد یعنی که خیلی دوستت داره.

انسانهای قوی می دانند چگونه به زندگیشان نظم دهند حتی لحظه هایی که اشک در چشمانشان حلقه می زند با لبخندی روی لب می گویند
""من خوب هستم"""

سلام و سپاس از کامنت زیبایت واقعا که درسته

فاطمه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:11 http://www.banoyedey22.blogfa.com/

سلام اقای کاظمیان بزرگوار
روز خوش و ایام بر وفق مراد
انشاالله همیشه به سفر و سپاس از شما که ما اهالی وب را به گشت و گذار به ایران عزیز می برید
با تعاریفی که شما کردید و قبلا هم شنیده ام استانی که به نظر مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته است که امیدوارم فکری برای ابادانی این سرزنین زیبا کنند
ظاهرا معلومه هم خوش گذشته ،هم حسابی جیبتون خالی شده فکر کنم از شربت قند هم کاری بر نیاد
لحظه هاتون اروم و ایام به کام

سلام دوست گرامی ممنونم از لطفتون ...امیدوارم که خوشتون اومده باشه...حرف شما کاملا درسته...این مورد را که دقیقا درست گفتید از اون بابت سرم واجب شدم ...شاد باشید و سلامت

افسانه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:03 http://gtale.blogsky.com

سلام برادر خوبم

چه تصاویر زیبایی است دست تون درد نکنه انشالله که سفر خوش کذشته باشه

کاش یک عکس هم با لیاس محلی بانه می انداختید

سلام خواهر عزیز ممنونم از لطفتون متاسفانه این کار به فکرم نرسید و الان به یادم افتاد...ممنونم از پیشنهادتون...شاد باشید و سلامت

...رها... یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:40 http://www.raha1368n.blogfa.com

با سلام خدمت شما آقای کاظمیان...

**همیشه به سفر,امیدوارم به شما وخانوادتون خوش گذشته **باشه,دیگه شکی نیست که شما امسال ایرانگرد شدین,

**وبعدشم انشالله جهانگرد میشین...

***چه عکس زیبایی,واقعأ شکار لحظه هارو بهتون تبریک میگم***

سلام رها خانوم ممنونم از لطفت ...نه بابا خیلی جاها مونده تا برم واسه این حرفها زوده ...امیدوارم جهانگرد بشم ولی امان از بی پولی ...بابته عکس هم ممنونم نظر لطف شماست

رضا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 http://jaydari.blogfa.com

سلام داش علی
نوشتی با شلوار کردی هم بیرون رفتی
کاش عکسی از اون هم میذاشتی
به نکته جالبی هم اشاره کردیک که کاسب‌های اون‌جا خوش اخلاق هستند و از اذیتهای مشتری خسته نمیشن
مساله آسفالت هم که به نظرم مشکل همه استانهای محروم ایرانه ...

سلام داش رضا چون کیفیت جنس شلوار من پایین بود روم نشد عکس بگیرم شلوارهای اونجا بیشترشون از جنس کت و شلواره و مرغوبن...ممنونم از لطفت شاد باشی و سلامت

یاسی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 http://lilac7.blogfa.com

سلام جناب کاظمیان گرامی
حال شما؟
رسیدن بخیر. سفر خوش گذشت؟ خوب برای خودتون تند تند میرید مسافرتا. همیشه خوش باشید
کردستان جزو مناطقیه که خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمش. مخصوصا شهر بانه رو. خیلی تعریفشو شنیدم. از همون لحاظ خالی کردن انرژی
منم فکر کنم اگه روزی گذرمون اونجا افتاد باید یه ماشین زاپاس با خودمون ببریم.
چه خوب کاری می کنید هتلای خوب و مناسب شهرها رو معرفی می کنید. اینجوری اگه روزی گذرمون به اونجا افتاد لااقل یه بک آپی داریم.
عکسها هم مثل همیشه فوق العاده زیبا بودن. واقعا که طبیعت کردستان بینظیره
خیلی ممنون بابت تبریک تولدتون. خیلی خیلی شرمنده ام کردید. تشکر ویژه بابت لینکی که فرستادید. اما نتونستم ببینمش. سایتی که توش عکسو آپلود کردید کامپیوتر من بلاک میکنه و بازش نمیکنه. اگه میشه لطف کنید برام تو یه سایت دیگه آپلود کنید. خیلی دوست دارم ببینمش
روز خوبی داشته باشید

سلام دوست عزیز...شکر خوبیم...ممنونم از لطفتون ...توصیه میکنم حتما یه بار برین خیلی زیباست...وای نه شما هم جزو اون دسته هستید که تویه مجتمع های تجاری انرژی خالی میکنند نگو ...
اگه اینطوره زاپاس دو ماشین را هم نبرید تا جا بیشتر باشه...ممنونم از لطفتون امیدوارم که همواره شاد باشید و سلامت

رضا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 http://na-bakhshoode2.blogfa.com



یک دسته از ادم ها هستند که ترازویشان را توی دوستی در حال تعادل قرار داده اند. بی کوچکترین خطایی.
رباتی می شوند با برنامه ای عینا شبیه به خودت و هیچ تلاش و خلاقیتی فراتر از این برنامه انجام نمی شود.
اس ام اس بزنی. اس ام اس می زنند.
زنگ بزنی. زنگ می زنند.
میس کال بیندازی. میس کال میندازند.
نامه بنویسی. نامه می نویسند.
بگویی :" دوستت دارم." می گویند:" دوستت دارم."
دعوا کنی. دعوا می کنند.
قهر کنی. قهر می کنند.
هدیه بدهی. هدیه می دهند.
خوشحال باشی. انرژی می دهند.
غمگین باشی. غمگین ترت می کنند.
جواب میس کال ندهی. جواب میس کالت را نمی دهند.
برایشان لایک و کامنت بگذاری. برایت لایک و کامنت می گذارند.


بعد یک جا چشم هایت را باز می کنی و می بینی بیشتر تو بودی که برای حفظ رابطه تلاش کرده بودی و طرف مقابلت تنها آینه ای در برابر تو بود. تو که خسته شوی. تو که کم انرژی شوی. تو که برای چند لحظه خودت را پشت اتفاقی پنهان کنی. تو که از اتفاق کوچک یا بزرگی دلخور شوی. تو که شلوغ شوی. می بینی آدم ها نیستند. رفته اند. شاید رفته اند تا ربات یکی دیگر شوند

سلام رضا جان ممنونم از کامنت زیبایت امیدوارم من جزو اون دسته از رفقایت نباشم

کر بی دا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 http://kurebida.blogfa .com

بارالها !

چی ایبو ایر که؟

بو بشاری ز بهشت و جهندُمت نَبی ؟

به روزه و مندیرته کر بیداکه !

سلام و سپاس از کامنتتون

فاطمه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:23 http://www.banoyedey22.blogfa.com/


زندگی یعنی پژوهش و فهمیدن چیزی جدید.

دکتر محمود حسابی
************************
سلام دوست بزرگوار
روز بخیر
و لحظه هایت آرام وشاد. [لبخند][گل]
در پناه حق مانا باشی.[بدرود]

سلام دوست عزیز ...سپاس از کامنت زیبایت ...شاد باشی و سلامت

دخترزاگرس دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:37

سلام داداش علی ...باز هم مثل سفرنامه های قبلی به دل نشست ایشالله یروز باهم به سفر کردستان بریم انصافا که با شما و همسرمهربانتون سفر رفتن خوش میگذره ...بابت هدیه اتونم یه دنیا ممنونم عکسش فوق العاده است...

سلام آبجی عزیز ممنونم از لطفت ...انشاالله ما که چشممون به در خشک شد...نظر لطف شماست...خوشحالم که خوشت اومده ناقابل بود...شاد باشی و سلامت

یاسی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:31 http://lilac7.blogfa.com

سلام آقای کاظمیان
با زحمتا
دستتون درد نکنه
خوشبختانه این لینک باز شد و تونستم هدیه قشنگتون رو ببینم
عکس با نوشته بسیار زیبایی بود. مرسی از اینهمه محبتتون

سلام دوست گرامی خواهش میکنم ناقابله ...خوشحالم که خوشتون اومده ...شاد باشی و سلامت

فاطمه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:12 http://banoyedey22.blogfa.com/

علی اقا ممنونم ازحضور و اظهار نظرتون
شما لطف دارید و همیشه بهم انرژی مثبت میدید سپاسگزارم در پناه حق برقرار باشید.

سلام فاطمه خانوم من چیزی جز حقیقت نگفتم و خوبی از مطالب شما و خود شماست...شاد باشید و سلامت

آتوسا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:17 http://www.atosa63.blogfa.com

سلام..خوش بحالتون که وقت سفر رفتن دارید..خوش بگذره

سلام اجی خوبی ...من چیزی که زیاد دارم وقته انشاالله بادوستان...

گیسو دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:32

اگه تونستید حتما یه سر به پالنگان بزنید البته اگه جاهای سرسبز رو دوست دارید و عاشق ماهی خوردن هستید
چون ماهی هاشون خوشمزن

سلام ممنونم از راهنماییتون جاهای سر سبز را دوست دارم ولی ماهی نه...شاد باشی و سلامت

جوانه سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:48

..

این سفر نامه کردستان خیلی جالب بود
چقد حیف که نتونستین خیلی بازدیدی از نقاط دیدنی داشته باشید
اما واقعا در اردیبهشت مثل بهشته چون من خودم قبلا رفتم
اما هنوز نمیدونم مکان تاریخی اش چیه؟
اما بانه رو شنیدم جنس هاش ارزونه حتی بعضی از بستگان برای دخترانشون جهیزیه از اونجا تهیه می کنند اما به نظرم با هزینه هایی که برای رسیدن به اونجا می کنن تقریبا سر به سر در میاد...
حالا این بار که رفتید انشااله همسفرهاتون با شما مچ باشند....

سلام جوانه عزیز ممنون از لطفتون حق با شماست خیلی ها برای خرید جهیزیه به اونجا میان ...منم امیدوارم که اینطور بشه ...شاد باشی و سلامت

هوشنگ رئوف پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 http://www.houshangraouf.blogfa.com/

سلام عزیز دلم / خیلی خوب و ساده سفر را تعریف کرده ای انگار ما را هم همراه خوبی های خودت این ور و آن ور برده ای / عکس ها محشرند بخصوص آن جفت درخت بر آن زمینه سبز که تعبیر قشنگی ست برای باهم عاشقانه بودن و شاد و سرسبز زیستن .

سلام استاد عزیزم ممنونم از لطفتون بابته تعبیر شاعرانه ای که بابته عکس داشتید متشکرم ...شاد باشید و سلامت

حمید ساکت جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:47

]سلام . داداش علی
شکسته استخوان داند بهای مومیای را .
همین بلا سر من دو سال پیش در سفر به مشهد اومد .
دریغ از حداقل یه زیارت درست حسابی . اماکن دیدنی گرچه تکراری شده ان ولی باز هم دریغ از تجدید دیدارشان بعد از چند سال
همش بازاز و پاساژ جدید و باز هم بچه داری ما ....
زیبا نوشته اید . عکس ها هم فوق العلاده ان .
همیشه به سفر .

سلام حمید خان ظاهرا این درد مشترک همه آقایونه ...چی بگم والله شاد باشی و سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد