باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

بدون شرح

نظرات 19 + ارسال نظر
حاج محمد میرزاوند پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:49

سلام : شما با این تصویر زیبا آغاز زندگی را به رخ نسل جوان کشیده اید. دورود بر شما .وروز جوان بر شما وهمه جوانان غیرتمند کشور مبارک

سلام حاجی عزیز ممنونم از لطفی که به من دارید .شاد باشید و سلامت

چوایران نباشد تن من مباد/ قاسمی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:42 http://abdy2007.blogfa.com/

نجیب و بی ریا بودیم ، اما ...

و با درد آشنا بودیم ، اما ...

منِ دلتنگ و باران و دوبیتی

سه گنجشکِ رها بودیم ، اما ...

/////////////
سلام داش علی . عکس زیبایی بود و سرشار از امید

سلام داداش ممنونم از لطفت شاد باشی و سلامت

رضا جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 http://na-bakhshoode2.blogfa.com

نشانـه های جـذاب یک زنـدگی عاشقانه و رمانتیـک



1. برای همدیگر وقت صرف می کنیم.

۲. به همه می گویم که دوستش دارم.

۳. برای قدردانی از محبت هایش، نامهٔ عاشقانه ای برایش می نویسم.

۴. در جمع از او تعریف می کنم.

۵. وقتی غمگین است سعی می کنم ناراحتی اش را بفهمم و او را درک کنم.

۶. همیشه در اتفاقات خوب و مهم زندگی او را سهیم می کنم قبل از این که دیگران چیزی بدانند.

۷. در همه مراحل زندگی باهم برنامه ریزی می کنیم.

۸. همواره مراقبش هستم و به نیازهایش توجه خاصی نشان می دهم.

۹. آرامش را در همه حال حفظ می کنم.

۱۰. باورهایم را نسبت به او همواره حفظ می کنم.

۱۱. پس از به پایان رسیدن روزهای پرتحرک، شب ها همه چیز را برایش تعریف می کنم.

۱۲. اولین کسی هستم که تولدش را تبریک می گویم.

۱۳. به کارهایی که برایم انجام می دهد توجه می کنم و قدردان محبت های او هستم.

۱۴. ازدواجمان را از موهبت های الهی می دانم.

۱۵. برای سلامتی اش صدقه می دهم.

۱۶. در یک مکان یادداشتی محبت آمیز برایش پنهان می کنم و او را راهنمایی می کنم تا پیدایش کند.

۱۷. در همه لحظات زندگی با گذشت رفتار می کنم.

۱۸. سعی می کنم که همیشه سرزنده و شوخ طبع باشم.

۱۹. کارهایی که نشان دهندهٔ محبتم نسبت به اوست برایش انجام می دهم.

۲۰. هرگاه از او خیلی عصبانی هستم به نکات مثبتش هم فکر می کنم.

۲۱. اگر احساس کنم از وسایل شخصی اش چیزی کم دارد ولی خودش نمی خرد، حتماً برایش تهیه می کنم.

۲۲. همه هدایایی را که به من داده است، از صمیم قلب دوست دارم.

۲۳. همیشه دل آرام یکدیگر هستیم.

سلام رضا جان سپاس از کامنت زیبایت

سرای اندیشه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 http://saraeandehe.blogfa.com/

سلام
عکسهای قشنگی میگذارید

سلام دوست عزیز سپاس از لطف شما خیلی ممنونم

امیر بهلولی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:19 http://amir-dastan.blogfa.com

سلام
آقا بخدا خیلی حال کردم
دمت گرم با این عکسی که گرفتی

سلام امیر جان ممنونم از لطفت و حسن نظرت...شاد باشی و سلامت

حمید ساکت جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:19

سلام علی آقا . امیدوارم که مثل این گنجشک های زیبا همیشه سر زنده و شاد باشید

سلام حمید خان ممنونم از لطفتون اما اینها دارن دعوا میکنن ها ...

یاسی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 http://lilac7.blogfa.com

سلام دوست گرامی
حالتون چطوره؟
مدتی پیداتون نبود به گمانم به سفر رفتید
عکس خیلی قشنگیه
جدال بر سر عشق
حالا کدوم یکی پیروز میشن؟
فکر کنم به مدل ماشین و مسکن و درآمد ماهیانه و ....بستگی داره

سلام دوست عزیز شرمنده چند روزی گرفتار بودم .ممنونم از لطفتون صد در صد همونیه که شما میگی اون گنجشک برنده است...

ونوس شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:57

سلام آقای کاظمیان
تصویر قشنگیه ... میشه زندگی رو خیلی خوب احساس کرد ...

سلام و سپاس از لطف شما خواهر گرامی

رضا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:04 http://na-bakhshoode2.blogfa.com

وصیت لقمان به پسرش(2)


هـان ای پسـر!


در پیـاده رو که راه می روی، از کنـار بـرو..

ملت می خواهنـد از کنـارت رد شوند.





پسـرم!


در خیـابان که راه می روی، کیـفت را سمت جـوی آب بگیـر،

زیـرا کیـف قـاپ زیـاد شده است.






پسـرم!


وقتـی در تاکسی کنـار یک خانـم می نشینـی،


جمـع و جـور بنشیـن تا آن بیچـاره احسـاس ناراحتـی نکنـد.





پسـرم!


موقـع رانندگـی خـودت را جـای کسـی بگـذار


که دارد از خـط عابـر پیـاده رد می شـود، پس حـق تقـدم را رعایت کن.





پسـرم!



اگـر کسانـی از سـر نادانـی به تـو خنـدیدند ،

تو بـرای شفایشـان گریـه کـن..






پسـرم!



هیـچ گـاه دنبـال به کرسـی نشـاندن حـرفت مبـاش


و همـه جـا سـر هـر صحبتـی را بازمکـن.


بگـذار تـو را نـادان بداننـد.







پسـرم!


اساتیـد را محترم بشمار!


اگر توانستی دستشان را ببوس، اگر نه ، خود دانی..






پسـرم!


در ضمن ، به هر کسی بی خودی لقب “استاد” عنایت مکن..


مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید.







پسـرم!


راه تو را می خواند.. اما تو باور مکن
پس فقط ماشین خارجی بخر...

سلام رضا جان خیلی با حال بود دستت درد نکنه

رضا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:07 http://na-bakhshoode2.blogfa.com

سلام علی جان

خوبی؟
بابا حداقل شما دیگه بیا تو جرگه ما
همه طرفدار بوهای سرد هستند
این پست باعث شد که منم در مورد این بو تجدید نظر کنم.

سلام رضا جان علاقه من از کودکی به بوی عطرهای سرد بوده در خدمتیم داداش

فاطمه شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:12 http://www.banoyedey22.blogfa.com/

تصویر زیبایست ...می توان گفت تصویر زندگی...

سلام و سپاس از لطف شما دوست عزیز

جوانه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:16 http://JAVANEJABERI.BLOGFA.COM

..

آسمان غرق خیال است کجایی آقا ...
چندمین جمعه ی سال است؟ کجایی آقا ...؟


یک نفس عاشق اگر بود زمین ، می فهمید
عاشقی بی تو محال است کجایی آقا...؟
.
.

به امید ظهورش
عید مبارک !

سلام دوست عزیز عید شما هم مبارک امیدوارم همیشه شاد باشید و سلامت

فاطمه یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:43 http://deleman91.blogsky.com

درس زندگی را از پرنده ای که در طوفان پرواز می کرد آموختم که چگونه در تلاش بود سالم به مقصد برسد
سلام علی آقا
عکاس که چشمانی نافذ داشته باشد عکسها هم خوب از آب در میایند
عکس زیبایی است.ممنون
عیدتون هم مبارک و التماس دعا

سلام دوست عزیز ممنونم از لطفی که به من دارید ...عید شما هم مبارک ...محتاجیم به دعا

حمید ساکت دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:33

علی آقا مهربان . سلام
دو تا از این گنجشکا ی اشی مشی از نوکای زردشون معلومه که بجه ان . سمت چپی هم مادرشونه . علی خان کجا دیدی که یه مادر با بچه هاش دعوا ی راس راسکی کنه . دعوا کجا بود داش علی
پدرشون کجاس نمی دونم ولی حتما دنبال یه لقمه نون حلاله واسشون تو این وانفسا

سلام حمید خان نظریه شما درسته و من به اون دقت نکردم و فکر کردم که دعوا بر سر ....خیلی با مزه بود دستتون درد نکنه شاد باشی و سلامت

رهدار سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:27 http://bonevar.blogfa.com

سلام عزیزجان ! سیچه : "نپرسیدی که یو کینه ؟" مندیرتم

سلام آقای رهدار عزیز چشم حتمن خدمت میرسم

زوشا بیرانوند سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:46

با سلام دوست گرامی
خیلی زیبا بود
خاطرات بچگیمو زنده کرد
سپاس بابت ایمیلها

سلام دوست عزیز ممنوم از لطفتون ...وظیفه ام را انجام داده ام...شاد باشی و سلامت

افسانه چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:44 http://gtale.blogsky.com

سلام آقای کاظمیان بزرگوار

تصویری که گرفتید خیلی زیباست واقعا جالب بود آفرین به شما

سلام خواهر عزیز ممنونم از لطفتان شاد باشید و سلامت

...رها چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:33 http://www.raha1368n

سلام خدمت شما آقای کاظمیان..

جا داره که اینجا یه خدا قوت به شما و همه ی دوستانتون به خاطر این کار زیبا و بی نظیرتون بگم....

گرچه من توی این حرکت بزرگ نقشی نداشتم ولی بخاطر حسن نیت شما منم خوشحال شدم...


عکسای فوق العاده ای بود.
موفق باشید.

سلام و سپاس از لطف شما ایکاش شما هم میتونستین تشریف بیارین

عارفه پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:02

سلام

دختری از خوزستان که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش یکی واسم فرستاده گفتم بگم......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد