باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

عکس قدیمی حرم امام رضا(ع)

میلاد با سعادت آقا امام رضا(ع) بر تمام دوستان عزیز مبارک باد

نظرات 3 + ارسال نظر
بانو سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:18 http://www.banoyedey22.blogfa.com/

سلام آقای کاظمیان گرامی
عید شما مبارک
با آرزوی تندرستی و شادکامی برای شما دوست بزرگوار مدتی سفر بودم و دیروز برگشتم والبته سعی می کنم همیشه به دوستان سر بزنم در هر حال از لطف و بزرگواری شما سپاسگزارم
در پناه حق ایام َشادو سرشار از امید

سلام دوست عزیز همیشه به سفر و سیاحت خوشحالم که بر گشتید شاد باشی و سلامت

هادی سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:59 http://donyaeshirenma.blogfa.com/

مگذار مرا دراین هیاهو، آقا *** تنها و غریب و سربه زانو آقا

ای کاش ضمانت دلم را بکنی *** تکرار قشنگ بچه آهو آقا

سلام بر شما داداش علی عزیزم تبریک بنده را بابت سالروز ولادت آقا امام رضا (ع) پذیرا باشید

سلام هادی جان رسیدن به خیر منم این روز عزیز را به شما و نرگس خانوم تبریک میگم...شاد باشی و سلامت

قاسمی چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:58

سلام . عکسها باز نمی شد /
میلاد فرخنده امام رضا را تبریک میگم

سلام داداش...منم به شما تبریک میگم ...دیروز خودم عکسها را آپلود کردم تعجب میکنم!!!احتمالن سرعت نتتون پایینه...شاد باشی و سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد