باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

معادله زندگی

خدایا وقتی از من گرفتی و به من بخشیدی فهمیدم که معادله زندگی نه غصه خوردن  

 برای نداشته هاست و نه شادبودن برای داشته هاست...

نظرات 19 + ارسال نظر
نابخشوده سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:33 http://na-bakhshoode.blogfa.com

چرا این همه سوال بیهوده (9)


زنگ زدم 115، میگه آمبولانس میخواین قربان؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه پلیس 110 میخوام، بقیش هم آدامس بدین!


به مامانم میگم من میرم کارواش، میگه ماشینم میبری؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم میرم اونجا دوش بگیرم


یارو اومده می‌بینه همکارم توی اتاق نیست. باز می‌پرسه خانم فلانی نیست؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط‌کش بزن در بیاد


مگس کش دستمه. مامانم میگه میخوای مگسا رو بکشی؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام رهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوون بزنن


حواسم نبود با صورت رفتم تو در. یارو میگه ندیدیش؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ من دارکوبم می خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز کنم برم تو


رفتم دکتر میگم: دو روزه بدنم خیلی درد میکنه! بعد از 10 دقیقه معاینه میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟!
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوای واسم دعا بنویس تا خوب بشم!!!


زنگ زدم میگم مامان بیا منو گرفتن ... میگه خاک تو سرم, گشت ارشاد؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ مرکز نخبگان ایران


حدود ۳ صبح بود رفتم سر یخچال پارچ آب رو برداشتم آب بخورم.
دوستم بلند شده میگه می‌خوای آب بخوری ؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو خواب یادم افتاد به گلا آب ندادم می‌خوام بهشون آب بدم



با گل رفتم بیمارستان. نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات...


رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر. یارو گفت : راحت باشه؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خار داشته باشه.

ایول داش رضا

نابخشوده چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:58

سلام علی جان

ممنونم از دعاتون
منم امیدوارم که دوستمون زودتر حالش خوب بشه
و برگرده پیشمون.

سلام داش رضا.انشاالله .به حق آقا امام رضا زودتر خوب بشن

نابخشوده چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 http://na-bakhshoode.blogfa.com

به یاد داشته باش (2)

- آدم های موفق به اندیشه هایشان عمل می کنند اما سایرین تنها به سختی انجام آن می اندیشند.

- گاهی خوردن لگدی از پشت برداشتن گامی به جلو است.

- هرگز به کسی که برای احساس تو ارزش قائل نیست دل نبند.

- همیشه توان این را داشته باش تا از کسی یا چیزی که آزارت می دهد به راحتی دل بکنی.

- با هر کسی مانند خودش رفتار کن تا نتیجه و عکس العمل کارش را قلبا احساس کند.

- هرگز به کسی که حاضر نیست برای تو کاری انجام بده، کاری انجام نده.

- به کسانی که خوبی دیگران را بی ارزش یا از روی توقع می دانند خوبی نکن اما اگر خوبی کردی انتظار قدردانی نداشته باش.

- قضاوت خوب محصول تجربه است و از دست دادن ارزش و اعتبار محصول قضاوت بد.

- هرگاه با آدم های موفق مشورت کنی شریک تفکر روشن آنها خواهی بود.

- وقتی خوشبخت هستی که وجودت آرامش بخش دیگران باشد.

- به خودت بیاموز هر کسی ارزش ماندن در قلب تو را ندارد.

- هرگز برای عاشق شدن دنبال باران و بابونه نباش، گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که زندگیت را روشن می کند.

- همیشه حرفی رو بزن که بتونی بنویسی، چیزی رو بنویس که بتونی امضاش کنی و چیزی رو امضاء کن که بتونی پاش بایستی.

احسنت ایولا

یاسمن چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:52 http://yasaman1387.blogfa.com

موافقم . کاملا درسته
روزهایتان قشنگ

سپاس از نظرت یاسمن خانوم

پریچهر پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 http://www.parisan90.blogfa.com

گاهی دلم از هر چه آدم است می گیرد...!
گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه میخواهد...!
نه به شکل دوستت دارم و یا نه بــه شکل بی تو میمیرم ...!
ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش... فردا روز دیگریست !
شبــهایم پــر شــده از خواب هایی که در بیــداری انتظارش را دارم

صبر داشته باش دوست عزیز.این نیز بگذرد

نابخشوده پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 http://na-bakhshoode.blogfa.com

چرا این همه سوال بیهوده (10)


میگم بابا... تصمیمم رو گرفتم... می خوام زن بگیرم...
میگه میشناسیش؟ میگم آره.
میگه مجرده؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ منتظرم شوهرش رضایت نامشو امضا کنه بریم خواستگاری


دارم تو حیاطمون موتورمو تعمیر میکنم به مامانم میگم دستمال بیخودی داری؟
میگه میخوای موتورتو تمیز کنی؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردی برقصم


یه طوطی گرفتم. فامیلمون اومده میگه طوطیه؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم


داشتم تلویزیون میدیدم.
بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بهد به من میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!!
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی!!!


رفتم واسه استخدام. یارو میگه اومدی واسه استخدام؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم کی استخدام می شه ازش شیرینی بگیرم!


دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم.
میگه شما سوال داری؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری ...


به رفیقم میگم چه خوب می‌شه اگه جور شه واسه جامِ جهانی‌ بتونیم بریم برزیل، میگه بریم بازیها رو ببینیم؟!
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دیوید ویا داره خداحافظی می‌کنه، اسپانیا مهاجمِ خوب می‌خواد...!!!


میگم آقا شهید همّت کجاس؟ میگه بزرگراه شهید همّت؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ می‌خواستم خودشو پیدا کنم یه خانواده‌ای رو از نگرانی در بیارم!!!


به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم. میگه نمره میخوای؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام!


سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون. گفتم مرسی. آقا می گه پیاده می شین؟
می گم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد

ایولا داش رضا

غلامرضا پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:51 http://azarkade.blogsky.com

درود بر شما،... خدایا بخاطر تمام چیزهائی که به ما دادی و تمام چیزهائی که به ما ندادی ازت ممنونیم .... .................... آذرکده

سپاس دوست عزیز

مسعود پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:00

سلام داش علی ببخشید دیر سر زدم از لطفت ممنونم که کلبه دل ما رو فراموش نمیکنی


گاهی گمان نمی کنی ولی می شود

گاهی نمی شود که نمی شود که نمی شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت یار نیست

گاهی تمام شهر گدای تو می شود(دکتر شریعتی)

سلام داش مسعود.مثله همیشه زیبا و دلنشین نظر دادی ایول

مارال جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 http://www.hrzs.blogfa.com

بر معراج ستاره،،

بر نیلگون آسمان هستی،،

بر فراز آشیان فرشتگان،،،

بر چکاد رنگین کمان،،،

در قلب کتاب سبز خدا،،،

یک سخن نگاشته اند:

معبد دل را پاکیزه دار؛؛

تا معبود بیاید و در آن محمل گزیند....!!

التماس دعا داداش گلم...

سلام مارال جان
محتاجیم به دعا

رباب جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 http://khodam.photoblog.ir

سلام، مطالبتون همشون زیبا بود ودلنشین...موفق باشین...

ممنونم از لطفتون و اینکه به ما سر زدید.سپاس

نابخشوده جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:41 http://na-bakhshoode.blogfa.com

سلام علی جان

ممنونم از نظری که دادی
اما آیا همه دید شما را دارند؟
یعنی چشماشونو باز میکنن. عجله نمیکنن و به سرنوشت و تقدیر اعتقاد دارند؟
اما علی جان
من هنرمندای زیادی را سراغ دارم که تا به امروز هم دارن نقششون را خوب بازی میکنند.

سلام آقا رضا.البته اینم که شما میگید درسته تویه دنیا هیچی چز خدا مطلق نیست و همه چی نسبیه.شاد باشید

مارال جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:05 http://www.hrzs.blogfa.com

بوی تو از سمت انتظار نیامد

ساعت چشمت سر قرار نیامد

شاعری اینجا کنار یاد تو پوسید

یاد تو با من ولی کنار نیامد

برگ به برگ از نگاه شاخه چکیدم

پرشدم از خش خش و ....بهار نیامد

حضرت بلبل! بخوان ،که خیل کلاغان

طعنه ردندم که:قارقار....نیامد

اشک شدم،رو به روی قبله چکیدم

گریه ی این جمعه هم به کار نیامد

سطر به سطر،اسب قصه روح مرا برد

تا به باران ولی سوار نیامد

من به سرانجام جاده مطمئنم مرد!

اسب تو هر چند در غبار نیامد....!


اللهم عجل لولیک الفرج.....!

سپاس مارال عزیز.انشاالله

. : جواد : . شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 http://seghatrehkhno.blogfa.com

.
.
.
.
.
عــــشــــق ؛
مــوانــعــــ بـــه ظـــاهــر مـحـال را ، ذوبـ.ـ.ـ.ـ.ـ.ـ. مـی کـنـد ؛
و از ســر راهــــ بــرمــی دارد .
مـــحــبــتــ ؛
غــیـرمـمـکـنـ را مــمــکــن مــی ســازد .
.
.
.
.
.
یـا حـق
.
.
.
.
.

ممنون از نظرتون دوست عزیز.متاسفانه وبلاگ شما باز نشد که بیام خدمتتون.شاد باشید

دیوانه شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 http://mohammaddivone.blogsky.com/

سلام حالت خوبه . مطلب قشنگی بود .برای لذت بردن از زندگی کافیه کمی احمق باشی(شکسپیر)

سلام دوست عزیز.کاملا با جمله ای که نوشتی موافقم.سلام به دوستان برسون.شاد باشی

نابخشوده شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 http://na-bakhshoode.blogfa.com

به یاد داشته باش که: (3)

- هرگاه نتونستی اشتباهی رو ببخشی اون از کوچکی قلب توست، نه بزرگی اشتباه.

- عادت کن همیشه حتی وقتی عصبانی هستی عاقبت کار را در نظر بگیری.

- آنقدر به در بسته چشم ندوز تا درهایی را که باز می شوند نبینی.

- تملق کار ابلهان است.

- کسی که برای آبادانی می کوشد جهان از او به نیکی یاد می کند.

- آنکه برای رسیدن به تو از همه کس می گذرد عاقبت روزی تو را تنها خواهد گذاشت.

- نتیجه گیری سریع در رخدادهای مهم زندگی از بی خردی است.

- هیچ گاه ابزار رسیدن به خواسته دیگران نشو.

- اگر می خواهی اعمالت مورد پسند خدا باشد، در سختیها از خودت بگذر، دیگران را قربانی نکن.

- از قضاوت دست بکش تا آرامش را تجربه کنی.

- دوست برادری است که طبق میل خود انتخابش می کنی.

- لیاقت محبت و مهربانی دیگران را داشته باش.

زیبا و دلنشین

صبا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:36 http://sokote-eshgh.mihanblog.com

سلام..خیلی مطالب وبتون قشنگ بود...
منم جدیدا یه وب زدم خوشحال میشم باهاتون تبادل لینک کنم...نظرتون چیه؟؟

سلام...ممنونم از لطفتون.در خدمتیم

نابخشوده یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 http://na-bakhshoode.blogfa.com

چرا این همه سوال بیهوده (11)

دارم حرف میزنم هی زبونم میگیره، بابام میگه:چته زبونت بند اومده؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام حرف بزنم اینجا بد آنتن میده!!!

مراقب جلسه کارت دانشجوییمو گرفته عکسمو دیده می گه خودتی؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ عکس رضاخان رو گذاشتم جولو چشمام باشه


برنامه آشپزی تلویزیون:
خانم آشپز: حالا سینه مونو میزاریم گرم بشه.
شجاعی مهر: منظورتون سینه مرغه؟
خانم آشپز: پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام سینه خودمو گرم کنم
دوستم پاش تو گچه، یارو میگه شکسته؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ پاشو گچ کرده که از شهرداری عوارض نوسازی بگیره


به استاد میگم امتحان میان ترم رو بندازید عقب، میگه یعنی یه روز دیگه؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ساعت 23:59:59 ثانیه امشب!!!


میگه دگرگونی یعنی همون تغییرکردن و متغیر شدن؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ یعنی این گونی نه، یک گونی دیگه!


دوستم دماغشو عمل کرده، یارو بش میگه دوستت بینی عمل کرده؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشته مترو سوار میشده لای در گیــــــرکرده!



دم کوه زنگ زدم به دوست دانشگام میگم بجنب بچه ها همه جمع شدند منتظر توایم!
میگه بچه های خودمون؟
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بچه های شیرخوارگاه آمنه رو میگم که منتظرند بیای ژانگولر بازی از خودت درآری بخندند


تو یه ساختمون نیمه کاره با کلاه ایمنی وایسادم
کارگره میگه مهندس کلاه گذاشتی آجر تو سرت نخوره؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام آقای ایمنی بیاد با هم کلیپ انیمیشن بازی کنیم



در آسانسورو باز کرده کوبونده تو سر من از درد اشکم در اومده میگه آخی دردت اومد؟؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ دیدم شب جمعه اس به یاد مرده هامون افتادم یه دیده ای تر کردم!!!

سپاس رضا جان

گل مریم یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:50

اُ فوق العاده بود... مرسی

ممنونم نظر لطفتونه

انتظار یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:08 http://www.l2p.blogfa.com

چی میگی؟

متوجه منظورتون نشدم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد