باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

حق زندگی

سلام به همه دوستان خوبم.امروز متنی از یکی از دوستان در مورد حقوق خانمها برام فرستاده شدکه به نظرم خیلی زیبا و آموزنده میومدمنم تصمیم گرفتم اونو واسه شما عزیزان بزارم 

امیدوارم که همچین نوشته هایی تلنگری باشه واسه ما مردها 

یا علی 

 

سخن روز : زنانیکه می خواهند مرد باشند زنانی هستند که نمی دانند زن هستند .الکساندر دوما
چند وقت پیش در یک مهمانی آقایی از دوستان را دیدم ، که به تازگی از همسرش طلاق گرفته بود و می‌ گفت باز می‌ خواهد تجدید فراش کند !!!
" با خود اندیشیدم " چه فکر خوبی ، راستی کیست که زن نخواهد ؟!
راستش را بخواهید « من خودم هم زن می‌خواهم »!!!  چرا؟! 
جوابش ساده است :
می‌ خواهم دوباره درس خواندن را شروع کنم و منبع درآمدی برای خودم و ( در صورت لزوم ) خانواده‌ام ایجاد کنم !!!
زنی می‌ خواهم که زحمتکش باشد و مرا به دانشگاه بفرستد و در حالی که من در آرامش درس می‌ خوانم ، از فرزندانمان مراقبت کند !
به درس و مشق و بهداشت آن‌ ها برسد . آن‌ها را همیشه تمیز و سالم نگه دارد !
به زندگی شخصی و اجتماعی آن‌ ها برسد !
آن‌ها را به اماکن اجتماعی ( پارک ، موزه ، باغ وحش ) ببرد !
اگر بیمار شدند ، از آن‌ها مراقبت کند و نگذارد بیماری آن‌ ها مانع تمرکز من شود !!!
شاغل باشد و درآمد قابل توجهی را به خانه بیاورد و درآمدش را صرف من و فرزندانمان کند !
برای فرزندانمان از کارش بزند ، البته شاید این کار از درآمدش بکاهد ، اما مشکلی نیست من تاب می آورم !!!
زنی می‌ خواهم که نیازهای فردی مرا ارج نهد و خانه را مرتب و پاکیزه نگه دارد و به بی‌ نظمی‌ هایم سامان دهد !
لباس‌هایم را بشوید ، اتو کند ، تا کند و برایم لباس نو بخرد !!!
وسایل شخصیم را مرتب کند تا راحت پیدایشان کنم درضمن آشپز چیره دستی باشد !
خرید کند و غذاهای لذیذ بپزد و وقتی به مسافرت می‌ روم همراهم باشد ...
محیط را برای تفریح و استراحتم آماده کند و به هیچ وجه از کار و زندگیش شکایت نکند !
شنونده‌ی خوبی باشد و به حرفهایم گوش دهد و در مشکلات درسی به من کمک کند و تکالیف درسیم را انجام دهد ...
وقتی درسم تمام شد و شغل مناسب پیدا کردم ، شغلش را رها کند و در خانه بماند و از بچه‌ها مراقبت کند !!!
زنی می‌ خواهم که به زندگی اجتماعی من برسد و وقتی به مهمانی دعوت می‌شویم بچه‌ها را نیاورد ، درضمن هر وقت مهمان دعوت می‌ کنم با روی گشاده‌ پذیرای آن‌ ها باشد و با سکوت محبّت‌ آمیزش بحث‌ها و گفت‌ و گوهای ما را تایید کند ...
بچه‌ها را زودتر بخواباند که مزاحم من و مهمانانم نشوند  و از مهمانانم پذیرایی کند و سپس ظرف‌ های خالی را از مقابل ما بردارد و بشورد !!!
زنی می‌ خواهم که نیازهای جنسی مرا درک کند و حداکثر لذت جنسی را به من بدهد اما به نیازهای جنسی خود شاخ و برگ ندهد ! و بی‌ میلی گاه و بیگاه مرا درک کند !!!
مسوولیت کامل کنترل بارداری را بر عهده بگیرد چون من بچه‌ ی ناخواسته نمی‌ خواهم !
به من وفادار بماند و بداند که زندگی پرمشغله‌ ی من جایی برای حسادت ندارد و درک کند که ممکن است بیش از یک همخوابه اختیار کنم ، چون همیشه به اجتماع نیاز دارم !!! 
آزادم بگذارد که اگر دیگری را مناسب‌ تر از او دیدم ، او را جایگزین کنم و بعد از طلاق مسوولیت بچه‌ها را بپذیرد ، چون می‌ خواهم زندگی جدیدی را شروع کنم وقتی برای بچه داری ندارم !!!
خودتان قضاوت کنید : شما جای من بودید زن نمی‌خواستید ؟!!!
 
آقایون محترم و عزیز :
 
زن فقط سینه‌های برجسته نیست !
موی مش کرده ،
ابروی برداشته ،
لبانِ قرمز نیست !!!
زن لباسِ سفید و شب با شکوه عروسی ،
بوی خوشِ قرمه سبزی ،
هوسِ شب‌های جمعه ،
قرار‌هایِ تاریکی‌ کوچه پشتی‌ ، تویِ یک ماشین نیست !!!
زن فقط یک زنِ پا به ماه ،
حالت تهوع ،
استفراغ ،
درد‌های زایمان و مادر بچه‌ها نیست !!!
 
زن فقط عصایِ روز‌های پیری ،
پرستار وقتِ مریضی
رفیقِ پای منقل ،
مزه بیار دوره‌های دوستانه نیست ...
 
زن وجود دارد ،
روح دارد ،
قدرت و جسارت ،
پا به پای یک مرد ، زور دارد ...
 
عشق
اشک
نیاز
محبت
یک دنیا آرزو دارد ...
 
زن همیشه همه جا حضور دارد و اگر تمام اینها یادت رفت ، تنها یک چیز را به خاطر داشته باش :
که هنوز هیچ مردی پیدا نشده  که بخواهد  جایِ یک زن باشد !!!
 
نظرات 12 + ارسال نظر
قاسمی یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:04 http://abdy2007.blogfa.com/

سلام آقای کاظمی عزیز . ممنون از پیامتان . انشااله موفق و پیروز باشید .

آتوسا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:43 http://sepidsa.blogfa.com

هنوز هیچ مردی پیدا نشده که بخواهد جایِ یک زن باشد
واقعا درست است.حرفی برای گفتن نمیذاره کاش بعضی مردا بیشتر خانمها رو درک میکردن نمونه اش پدرم

آتوسا سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 http://www.atosa63.blogfa.com

عای بود دیگه

نابخشوده سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 http://na-bakhshoode.blogfa.com

سر کلاس: ولـــش کن خـــونه میــــخونـــم خــــودم، آســــونه !
خـــونــه: خــــاک تو سرم چقدر سخــــــته، کاش سر کلــاس گوش میـــکردم !
سر امتحـــــان ای وای کاش اون جزوه رو حداقل میخـــوندم ...
فـــک کن دقیقاً همــــون 2 صفحـــه ای که نمیـــــخونی 5 نمـــره میـــاد

دقت کردین مغز آدمی چقدر شگفت انگیزه! از لحظه تولد، 24 ساعت به صورت
بی وقفه کار می کنه و فقط موقعی که برگ امتحان رو جلوت می ذارن از کار می افته!
عظمت خدا رو...


نابخشوده سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:22 http://na-bakhshoode.blogfa.com


سلام علی جان

نزن این حرفو. شما تاج سرید.
لینک که فایده نداره مهم اینه که اسمت تو قلبم حک شده.
مدتیه که سیستم خیلی اذیت میکرد
نه میشد آدرس ذخیره کرد و
نه درست و حسابی سر زد.
یه سنگین و یا قطع بود.
اون هفته هم که به حول و قوه الهی هاردم پرید
الان هم سیستم ندارم.

فدای تو داش رضا

نابخشوده سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:44 http://na-bakhshoode.blogfa.com


یه آهنگ با یک دنیا خاطره.
تمام پس اندازمون از دنیا همین خاطراته.

افسانه سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:38 http://gtale.blogsky.com/

سلام


زن!

قداست دارد...

برای بودن با او

باید مرد بود ،

نه نر!
-----------------------
چـقدر سخـتِه

کـه زن بـاشی و بـخـوای،

بـه یِه مـرد مـردونگـی یـاد بـدی..!!

قاسمی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:48

سلام همشهری عزیز . ممنون که به وبلاگ ای حقیر سر می زنید و با عبارات زیبایتان بنده را شرمند می کنید . انشاله موفق باشید و به امید دیدار . ضمنا" قصد دارم به خرم آباد بیایم و در قالب یک کار فرهنگی همه دوستان وبلاگ نویس دور هم جمع شویم . فعلا" در حال جمع بندی موضوع هستم و در صورت قطعی شدن حتما با شما تماس می گیرم.

قاسمی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:21

فراخوان وبلاگ‌نویسان لر زبان و فعالان عرصه وب دیدار از آسایشگاه سالمندان صدیق خرم آباد
عزیزان علاقه‌مند به این بازدید، جمعه 30/4/91 ساعت 9.5 صبح جمع می‌شویم و با نیت خیر، عمل نیکی را در کارنامه اعمالمان ثبت خواهیم کرد. و فرصتی است تا دوستان عزیز وبلگ نویسمان را زیارت کنیم . دوستانی که مدتهاست قلم در دست در راه اعتلای این دیار تلاش می کنند.
(( لطفا" اطلاع رسانی کنید ))
اطلاعات تکمیلی در
http://abdy2007.blogfa.com/post-749.aspx

آتوسا پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:16

سلام دوست خوبم
الان که جمله ام رو دوباره خوندم دیدم پارادوکس داشته ببخشید
خودش میگه که قدیمی فکر نمیکنه تو بیشتر موارد خوبه ولی بعضی اخلاقهاشون منو خیلی اذیت میکنه.خداییش دور از جون شما بیشتر مردا رو هر کاری هم کنی حتی دکتر یا دانشمند هم باشن همونی که هستن و غیر قبل تغییر خیلی خوبه که شما خانم ها رو درک میکنید

آتوسا پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 http://sepidsa.blogfa.com

یعنی پول و جوانی آدم رو به بدبختی میکشونه!!!؟؟؟

رضا(نابخشوده سابق) سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 23:49 http://na-bakhshoode.blogfa.com

سلام علی جان

خوبی؟
امان از این پا تخته رفتنها
من خیلی بدم میامد
اتفاقا" کلاس پنجم یه معلم ریاضی داشتیم
که یه کمی هم آشنا بود
رابرا منو میبرد پا تخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد