باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

دعا

((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ امری وارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العامین))


ترجمه: 

منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن، بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای پروردگار جهانیان.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر رضاپناه جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 http://www.ar48.blogfa.com

سلام علی جان
امیدوارم هیچگاه گرفتار غم نشوی که بد دردی است
هر چند بعید می دانم کسی باشد......
گلهای زیبایت انگیزه مضاعفی را در من ایجاد کرد تا در این وانفسای روزگار علی رغم خستگی بیش از حد باز هم باشم و باشم. دوستت دارم در یک کلام

سلام و سپاس از کامنت پر محبتت امیر جان امیدوارم که شما و خانواده محترم زیر سایه حضرت حق همیشه شاد و سلامت باشید.دل به دل راه داره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد