باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

روانشناسی

اگر درخت زندگی ما پر ثمر باشد حتی در صورت طعنه و یا حمله ی دیگران میوه ی فراوانی از ان می ریزد .... 

 

تمام هنر زندگی اینست : در من چه می گذرد ان زمان که دنیا در گذر است ... 

 

من قرار نیست از کسی که سوال من را دوست ندارد سوال کنم ..... هر کس برای خود حریمی دارد که باید حرمت ان را داشت .... 

 

پولدار بودن مهم نیست باید فقیر نبود ....... 

 

هیچ کسی در جهان ،.... هیچ کسی در جهان ،.... ارزش این رو نداره که انسان زندگی خود را بخاطر او خراب کنه .... بخاطر دیگران می شود ساخت ،..... اما بخاطر هیچکس نمی شود خراب کرد ... 

 

خواسته ها و احتیاجاتتون رو لطفا بگید . قربونتون برم مشخص بگید من گرسنه ام …... من خسته ام ……. من میخوام بخوابم …... من این فیلمو دوس ندارم ……. من میخوام برم خونه مادرم…….. خواسته تون ، احتیاجتون رو مشخص بگید …... بیخودی نگید او خودش باید بفهمه…….. کجای کارید …… نمیفهمه …… بهش بگید بازی در نیارید.....

 

پذیرش مسئولیت , همانند درجه حرارت بدن از حد متعادل که گذشت چه بیشتر یا کمتر ایجاد بیماری و حتی مرگ می کند ...... 


 

بپذیرید که زندگی سخت و مشکل است قبول وجود محرومیت و محدودیت در زندگی به فرد قدرت ادامه زندگی میدهد .....

 

اگر ادعا می کنید انسان خوبی هستید این خوبی را در رفتار و افکار و هدف های خود نسبت به دیگران نمایان کنید .... 

 

هرگز نگویید تو بچه بدی هستی بگویید تو بچه خوبی هستی ولی کار اشتباهی انجام داده ای ....

نظرات 5 + ارسال نظر
قاسمی سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:56 http://abdy2007.blogfa.com/

سلام علی آقا .
دهخدا معنی کنایه را چنین بیان می کند : منظور خود را غیرصریح بیان کردن .
بگذار اعتراف کنم . من روش کنایه را خیلی جاها استفاده می کنم . بیشتر انتقاداتم در قالب کنایه است . کنایه ای که توام با احترام باشد .

به تبع شغلم و سر و کار داشتن با ادم های گوناگون معمولا برای بیان منظورم از کنایه استفاده می کنم . بعضی وقتها مخاطب هم ناراحت شده ... ولی چون شغل من شوخی بردار نیست ، در مواضع ام نمی توانم کوتاه بیایم .و معروف هستم به رک بودن .

رک بودن را با کنایه انجام می دهم . کوتاه آمدن = بی قانونی می شود . پس برای حفظ حرمت طرفم ، به کنایه متوسل می شوم .
همیشه معنی خوب بودن این نیست که منظور را صریح بگوییم ، بعضی وقتها کنایه کارگشا تر از صریح گویی . ( آقای رضا پناه عزیز چون هم پیشه من است ؛ منظور من را بهتر متوجه می شود )

سلام داداش منم با شما موافقم ولی یه ترس ناشی از دلخور شدن طرف دارم هرچند این به موضوعات مجازی برمیگرده و در زندگی اجتماعی همیشه سعی کردم رک باشم هرچند به ضررم بوده و از اون سو استفاده شده است.ممنونم از نظرت شاد باشی و سلامت

پرنیان چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 http://www.parnian.in

دوستان گرامی زیبا ترین جمله های خود را در وصف ایام محرم در قسمت نظران وبگاه www.parnian.in نوشته و به نام خودتان در همین پست انتشار داده می شود و بعد از ایام محرم به انتخاب خود شما دوستان زیباترین جمله ها انتخاب خواهند شد.

لطفا به دوستان دیگر نیز اطلاع رسانی نمایید. اجرتان با سیدالشهدا

سپاس از حرکت معتوی زیباتون

فاطمه پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:21 http://deleman91.blogsky.com

سلام دوست گرامی
نوشته بسیار آموزنده ای بود
ممنون

سلام و سپاس از نظرتون

سایه پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:23 http://http://sayeft68.blogfa.com/

سلام

یادداشتهای کوتاه ومفید شمارودرحیطه ی روان شناسی مطالعه
کردم.جالب بود ولی با سلیقه ی رفتاری من جوردرنمیاد.
اصلی ترین عامل موفقیت من درحیطه ی شغلم ،سخن به کنایه
گفتنه. البته این روش فقط برای مخاطبانم که با سبک گفتاری من
آشناهستند ،بهترجواب میدهدآن هم درمقایسه باسابر همکاران
که شفاف حرف می زنند!
ولی بارها ازاین ناحیه ، دربرخوردهای اجتماعی متضرر شدم.
ولی بقدری بهش عادت دارم که ترکش تقریبا غیرممکنه.
ضمنا شما دراین حوزه ؛نگاهی خوش بینانه دارید.اما نادیده گرفتن
واقعیات ممکن است مارا به آرمان گرایی سوق دهد.
جسارت نبودبیان صریح نظرخودم بود.

سلام دوست گرامی من در کل به مثبت گرایی اعتقاد دارم و سعی می کنم تا جایی که شعورم زیر سئوال نره مثبت گرا باشم.رفتار شما را نیز درک می کنم و به نوعی قبلا خودمم اینطور بودم.ممنونم از نظرتون سپاس

[ بدون نام ] دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:41

می پسـندم پاییـز را
که معافـم می کنـد
از پنـهان کردنِ
دردی که در صـدایم می پیچـد
اشکی که در نگاهـم می چرخـد؛
آخر همه می داننـد
سـرما خورده ام!!...
همین...

سلام با مزه بود ولی ایکاش خودتون را معرفی می کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد