باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

مردی از جنس طلا/به یاد مرحوم حاج محمد کریمی

امشب مهمان خانه ای بودیم که در آن پر از صفا و محبت بود ... 

امشب هیئت چشم انتظاران واقع در حرم امامزاده زیدابن علی به خانه مرحوم حاج محمد کریمی رفت مردی از جنس طلای ناب مردی که با تمامی عناوینش پیش هر کوچک و بزرگ قد خم می کرد ....  

 

 من نیز بعنوان نماینده وبلاگ نویسان لر زبان و عضوی از هیئت پا به این خانه گذاشتم... 

باید اعتراف کنم که با ورود به خانه جای خالیشان قابل حس بود... نگاه مهربانانه و گفتار پدرانه اش به دل همه می نشست... 

هیچگاه فراموش نمی کنم روزی را که با خبر شد که بچه ها برای تزئین حرم در نیمه شعبان کسری دارند بدون آنکه کسی متوجه بشود مقدمات و مخارج این کار را تقبل کرد و دهها مورد دیگر از صفات انسان دوستانه که در این متن کوتاه نمی گنجد... 

امشب ابتدا پذیرایی و شام به مهمانان داده شد و بعد کربلائی رضا رستمی از خاطره ای از حاجی مراسم را شروع کرد 

او گفت:عاشورای پارسال همراه با مرحوم کریمی در کربلا بودیم من که پول کم آورده بودم مقداری پول بصورت امانت از حاجی قرض کردم.وقتی که به ایران باز گشتیم حاجی به عادت هر هفته دیگر به دعای ندبه نمی آمد که مبادا من فکر کنم که او برای پولش به آنجا آمده...یا شاید من پول نداشته باشم و شرمنده شوم و تا وقتی که با او تماس نگرفتم به جلسه نیامد... 

بعد دعای کمیل توسط کربلائی رستمی و فرزندش و اقای خسروی خوانده شد...ذکر مصیبتی از امام حسین(ع)و سینه زنی و ختم جلسه... 

من نیز همانند همه افرادی که امشب در جلسه بودند امیدوارم که ثواب  این دعای عزیز به روح مرحوم کریمی برسد ... 

با نگاهی به عکس مهربانش که در کربلا بود از بازماندگان تشکر کردیم و با عرض تسلیت مجدد با بدرقه همسر و خانواده محترم کریمی آنجا را ترک نمودیم ... 

در آخر جا دارد به خانم الهام کریمی از طرف خودم و وبلاگ نویسان لر زبان تسلیت مجدد گفته و از خداوند منان علو درجات را برای این عزیز از دست رفته خواستار باشم 

روحش شاد و یادش گرامی باد 

این مطلب در هفته نامه اقتصاد لرستان چاپ گردید.

نظرات 14 + ارسال نظر
امیر رضا پناه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:25

سلام علی جان
افسوس می خورم که چه فرصت خوبی را برای عرض ارادت به مرحوم کریمی از دست دادم. ای کاش با خبرم می کردی.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

سلام امیر جان.شرمنده ام خبر نداشتم که با خانواده محترم کریمی ارتباط دارید و گرنه حتما اطاع میدادم به هر حال من نماینده وبلاگ نویسان لر در آنجا بودم

قاسمی جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:35

سلام و تشکر از اینکه جنابعالی حضور داشتید . باید بحث حضور در اینگونه مراسم را جدی تر پیگیری کنیم . دنیای مجازی فرصت ارتباط بیشتر را فراهم نموده است . پس باید استفاده مطلوب کنیم/
مرحوم کریمی را سالهای خیلی دورتر و به واسطه یکی از بستگان در کارخانه اکسیژن زیارت کرده بودم. گفتنی ها را قبلا؛ بقیه گفته اند . طلب آمرزش برای روح بزرگوار این عزیز را دارم .

سلام داداش جای شما و سایر دوستان واقعا خالی بود.حق با شماست متاسفانه بچه ها هم دیر به من خبر دادند...شاد باشید و سلامت

الهام کریمی جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:41 http://darhavalieinkucheha.blogfa.com

سلام برشما

پدر که رفت تمام شادمانی مان را با خود برد...حالا ما مانده ایم و انبوهی از خاطرات شیرین سال های زندگی با مردی که به ما کلام محبت آموخت ...متاسفانه به دلیل مراسم شب سوم فوت دایی همسرم در مراسم عرفانی دعای کمیلی که با حضور شما عزیزان برگزار شد افتخار شرکت نداشتم ...اما عکس های شما و متن کاملتان باعث شد تا حس کنم در مراسم بوده ام.
مجدداْ تشکر ویژه ی خود را نثار قدوم مبارکتان می کنم و افتخار می کنم که در خانواده ی وبلاگ نویسان لر برادران عزیزی چون شماو یکایک وبلاگ نویسان لر دارم.در پناه حق سلامت باشید

سلام خواهر گرامی دوستان و آشنایان پدر مرحومتان همانند شما ناراحت و محزونند و همگی ما در غم این عزیز با شما شریکیم...امیدوارم که خداوند جمیع اموات را قرین رحمت خویش قرار دهد بابته فوت دایی همسرتوم بهتون تسلیت میگم...یا علی

نــازنــیــن جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:20 http://only4u-72.blogfa.com

چقدر احمقانه است از یک قهوه ی تلخ انتظار فال شیرین داشتن …
.
.
خدایا یا فریاد گلویم را بگیر یا بغض گلویم را …
هر کدام راه دیگری را بسته اند !


ممنونم از حضــورتون !

سلام و سپاس از جضور سبزتون

هوشنگ رئوف جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:31 http://www.houshangraouf.blogfa.com/

سلام جناب کاظمیان عزیز مطلب مربوط به آن بزرگ مرد مرحوم کریمی را خواندم کاش منهم در جمعتان بودم . روحش شاد و یادش همیشه گرامی . .. ممنون که لطف کرده ای و شعر ناقابلم را خوانده ای . میدانم که دیر برای جواب آمده ام تهران بودم در برگشتن هم سرماخوردگی زمین گیرم کرد و امروز به سختی توانستم محبت دوستان را پاسخ دهم . مطلب میر ملاس را هم خواندم آقای آزادبخت خوب نوشته است ... روز سخت و خاطره انگیزی . موفق باشی عزیزدلم علی جان

سلام استاد عزیزم.جای بزرگانی چون شما در آنجا خالی بود و بنده حقیر به نمایندگی همه دوستان وبلاگ نویس در آنجا حاضر شدم.بلا به دور انشاالله هر چه زودتر سلامتی خود را بدست بیاورید.شاد باشید و سلامت

حاج محمد میرزاوند جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:42 http://www.m-mirzavand.blogfa.com

سلام: ضمن تقدیرو تشکر از شما علی جان .روح مرحوم کریمی شاد ودعای خیرش بدرقه خانواده وهمه دوستدارنش باد . بنده خود را در همدردی باخانواده محترم مرحوم کریمی در این مصیبت وارده شریک میدانم ودر گذشت وی رابه خانواده اش بخصوص خانم الهام کریمی تسلیت عرض میکنم

سلام و سپاس از شما حاجی عزیز ممنونم از حضور سبزتون و جملات زیبایتان.شاد باشید و سلامت

رضا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:31 http://axlor.persianblog.ir

سلام داش علی
خدا رحمتش کند
یکی از نیکان روزگار بود
افسوس قدرش دانسته نشد
با این وجود از هیچکس گلایه نمی کرد ...
خدایش بیامرزاد

سلام داش رضا .انشاالله سپاس از حضورت.شاد باشی و سلامت

تاج مهر شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 http://hooda56.blogfa.com

سلام جناب کاظمیان عزیز
سپاس از مطلب زیبایتان
اگه اجازه بدید این هفته در صفحه ورزشی اقتصاد لرستان این مطلب رو به یاد آن بزرگوار چاپ کنیم. البته با کمی تغییر
پیروز و مانا باشید

سلام آقای تاجمهر صاحب اختیارید خواهش میکنم

مهران غضنفری شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 22:03

سلام علی عزیز
با غزلی به روزم.....

سلام آقا مهران چشم خدمت می رسم

عبدالرضا شهبازی دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 13:36 http://www.abdoolreza.blogfa.com

سلام دوست گرامی مشتاق دیدار

سلام استاد عزیز من نیز مشتاق دیدارتان هستم امیدوارم همواره شاد و سلامت باشید

پرنده مهاجر دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:37 http://yelaq.blogsky.com

سرزمین لرها!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

منظور؟؟؟!!!

مریم دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 21:47 http://manzanam.blogfa.com/

«آن‌گاه که عشق تورا می‌خواند، به‌راهش گام نه! هرچند راهی پرنشیب. آنگاه که تورا زیر گستره بال‌هایش پناه می‌دهد، تمکین کن! هرچند تیغ پنهانش جانکاه. آن‌گاه که باتو سخن آغاز کند، بدو ایمان آور! حتی اگر آوای او رؤیای شیرینت را درهم‌کوبد، مانند باد شرطه که بوستانی را.»
جبران خلیل جبران

سلام و سپاس از شعر زیبایتان

الهام کریمى جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 18:37 http://darhavalieinkucheha.blogfa.com

سلام بر شما
مراتب سپاس مجدد خود را نثار شما و یکایک دوستان عزیز اعلام مى کنم و از هفته نامه اقتصاد لرستان نیز سپاس ویژه دارم.هفته نامه هاى ارسالى شما هم به دست مادرم رسیده بود و ایشان مایل بود شخصاً از زحمات شما تشکر کند .خداوند به شما عزیزان سلامتى عنایت فرماید

سلام خواهر عزیز
من و سایر دوستان کاری جز وظیفه انجام ندادیم مرحوم کریمی حق زیادی بر گردن ورزش استان هیئت چشم انتظار و من دارد.از لطف شما هم بی نهایت ممنونم.یا حق

بانو دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:42 http://www.banoyedey22.blogfa.com

سلام آقای کاظمیان
بابت ارائه مطالب فوق از شما سپاسگزارم
تعهد شما قابل تقدیره .من تعریف طبیعت و اثار تاریخی لرستان رو خیلی شنیدم کاش مسئولین بجای حرف زدن و.......کمی هم به فکر تمدن کهن این مرزو بوم باشند .
توفیق رزوافزون شما را آرزومندم.

سلام دوست گرامی.منم از لطف شما ممنونم...با نظرتونم موافق ولی حیف که...شاد باشید و سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد