باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

سومین شماره فصل نامه ادبی درگاه منتشر شد

سومین شماره فصل نامه ادبی درگاه ویژه نامه بانوی شعر معاصر نسرین جافری منتشر شد. 

با آثاری از:
یادداشت مدیر مسئول
چرا درگاه؟! .
یادداشت
احمد مسجدجامعی / نشریات محلی گنجینه‌های پنهان
شعر:
جلیل آهنگر نژاد، مسعود احمدی، زوشا بیرانوند، ابوالفضل پاشا، لیلا حسنوند، فاطمه حسینی، مریم حقیقت، خاطره حجازی، سمیه رضایی، فاطمه سیستانی، آفاق شوهانی، میلاد شهبازی، شهاب شهرزاد، فریاد شیری،فرهاد عابدینی، شیوا فرازمند، مسعود فرج‌الهی، علی‌رضا قزوه، الهام کریمی، کیانوش کشوری، هوشنگ گراوند، مهدی مرادی، سینا میرزایی

ترجمه:
احمد مطر / مترجم بهروز سپید نامه
تدهیوز/ مترجم فریبا بسطامی
داستان:
مژده الفت، کرم‌رضا تاجمهر، صالحه گریست
گفت‌و‌گوبا محمد علی علومی
بم باعث شد تراژدی بنویسم
پرونده‌ی نسرین جافری با آثاری از:
لطیف آزادبخت، آفرین پنهانی، بنفشه حجازی، محمد حقوقی، هوشنگ رئوف، میترا سرانی‌اصل، بهرام سلاحورزی، عنایت سمیعی، محمد‌کاظم علیپور، عبدالرضا فریدزاده، مهرنوش قربانعلی، محمود معتقدی، سینا میرزایی، سعید نصار‌یوسفی، نسرین جافری.

-تازه‌های نشر با معرفی کتاب های از هنرمندان ، شاعران و نویسندگان معاصر
-هنرمندانی که پاییز را ندیدند

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 http://na-bakhshoode2.blogfa.com


توصیه ای از یک داغ دیده



زن گرفتم شدم ای دوست به دام زن اسیر ... من گرفتم تو نگیر

چه اسیری که ز دنیا شده ام یکسره سیر … من گرفتم تو نگیر

بود یک وقت مرا با رفقا گردش و سیر … یاد آن روز بخیر

زن مرا کرده میان قفس خانه اسیر … من گرفتم تو نگیر

یاد آن روز که آزاد ز غمها بودم … تک و تنها بودم

زن و فرزند ببستند مرا با زنجیر … من گرفتم تو نگیر

بودم آن روز من از طایفه دّرد کشان … بودم از جمع خوشان

خوشی از دست برون رفت و شدم لات و فقیر … من گرفتم تو نگیر

ای مجرد که بود خوابگهت بستر گرم … بستر راحت و نرم

زن مگیر ؛ ار نه شود خوابگهت لای حصیر … من گرفتم تو نگیر

بنده زن دارم و محکوم به حبس ابدم … مستحق لگدم

چون در این مسئله بود از خود مخلص تقصیر … من گرفتم تو نگیر

من از آن روز که شوهر شده ام خر شده ام … خر همسر شده ام

می دهد یونجه به من جای پنیر … من گرفتم تو نگیر

سلام و سپاس رضا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد