باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

فقر فکری در دنیای مجازی

 پیامبر اکرم می‌فرمایند: "إنی لا أخاف علی امتی فقر و لکن أخاف علیهم سوء التدبیر؛ من از فقر و نداشتن ثروت بر امتم بیمناک نیستم، آن چیزی که من از آن نگران هستم سوء التدبیر است." به تعبیر شهید مطهری، "منظور از سوء التدبیر همان فقر معنوی و فکری و فقر اندیشه است." پس، از یک طرف متظاهر زیرک و ریاکار و از طرف دیگر مردم جاهل و نادان، از لوازمات پیشبرد اهداف منافق است 

در حین خواندن کامنت یکی از سایتها متوجه کامنت هایی شدم که حاوی القاب توهین آمیز به اهالی ....  بود ! سایتی که افراد بسیار فرهیخته ای در آن قلم می زنند .  در اوج عصبانیت متنی را تهیه کردم تا برای آن سایت ارسال کنم . متنی خشنی  که دست کمی از کامنتهای آن دوستان نداشت .!  قبل از ارسال به یاد شعارم در وبلاگ افتادم (همدلی از راه مهربانی ) ... کمی خجالت کشیده  و از ارسال متن خودداری کردم . 

لینک این مطلب در وبلاگ :: (عبدالرضا قاسمی) 

****************************************************************** 

ازتمامی دوستانی که علاقه مندند در این بحث شرکت کنند دعوت می شود که به وبلاگ آقای قاسمی مراجعه نمایند.