باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

باد صبا

دکتر شریعتی:خدا نکندعقده های کسی به عقیده اش تبدیل شود .در برابراین آدم ها هم فقط باید خندید .

ورودی بهشت رضا(ع) خرم آباد

نظرات 6 + ارسال نظر
جوانه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:57 http://www.javanejaberi.blogfa.com

..

سلام جناب کاظمیان
چقدر خوبه که شما این عکس هارو می ذارین.
اتفاقا امروز با چند تا از دوستامون قرار گذاشتیم به امید خدا، چند روز از ایام عید رو به خرم آباد بیایم. البته مدت هابود برنامه ریزی می کردیم و نمیشد!!
من یاد شما افتادم. تصمیم گرفتم مزاحمتون بشم و راجع به اثار و مکان هایی که دیدنی هستند ازتون سوال کنم و بهترین هتلی رو که میشه اونجا اقامت کرد و به قول معروف راحت بود....
ببخشید اسباب زحمت شما می شه اما اگه براتون مشکلی نیست ممنون میشم راهنماییمون کنید...

رضا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 http://na-bakhshoode2.blogfa.com


آیا شما هم نیمکت...دارید؟

روزی لویی شانزدهم در محوطه ی کاخ خود مشغول قدم زدن بود که سربازی راکنار یک نیمکت در حال نگهبانی دید ؛از او پرسید تو برای چی اینجا قدم میزنی و از چی نگهبانی میدی؟سرباز دستپاچه جواب داد قربان من را افسر گارد اینجا گذاشته و به من گفته خوب مراقب باشم!
لویی، افسر گارد را صدا زد و پرسید این سرباز چرا این جاست؟ افسر گفت قربان افسر قبلی نقشه ی قرار گرفتن سربازها سر پستها را به من داده من هم به همان روال کار را ادامه دادم!
مادر لویی او را صدازد وگفت من علت را میدانم،زمانی که تو 3سالت بود این نیمکت را رنگ زده بودند و پدرت به افسر گارد گفت نگهبانی را اینجا بگذارند تا تو روی نیمکت ننشینی و لباست رنگی نشود! و از آن روز 41 سال میگذرد و هنوز روزانه سربازی اینجا قدم میزند!

فلسفه ی عمل تمام شده ولی عمل فاقد منطق هنوز ادامه دارد!

روزانه چه کارهای بیهوده ای را انجام می دهیم، بی آنکه بدانیم چرا؟
آیا شما هم این نیمکت را در روان خود، خانواده، و جامعه مشاهده میکنید؟

سلام و سپاس از کامنت زیبایت رضا جان

ماشا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 http://bluman.persianblog.ir/

ساقی هُمالِ بیخ کَشِم بِکُش

چوپُو فیرِنَک چیم رَشیم بِکُش

ساقی عاشقی آشفتگی ئَه

عاشقی ساقی آوارگی ئَه


سلام گرامی دوست مهربان.
واتوره با ساقی سیکت بام به روز است و چشم به راه دیدار و نقد و نظرت.
به دیدارم بیا و دلیل راه و عصای اندیشه ام باش. ..

سلام دوست عزیز ممنونم از لطفت چشم حتما خدمت میرسم شاد باشی و سلامت

سمیه روزبهانی جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:58

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

اَلسَّلامُ عَلی اَهْلِ لا إِلهَ إلاَّ اللهُ مِنْ أَهْلِ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ یا أَهْلِ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ بِحَقِّ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ کَیْفَ وَجَدْتُمْ قَوْلَ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ مِنْ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ یا لا إِلهَ إِلاّ اللهُ بِحَقِّ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ اِغْفِرْ لِمَنْ قالَ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ وَحْشُرْنا فی زُمْرَهِ مَنْ قالَ لا إِلهَ إِلاّ اللهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ علی وَلِیٌّ الله.

سلام دوست عزیز شما همه این دعا ها را بلدی تلقین هم میدونی شاد باشی و سلامت

رضا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:56 http://na-bakhshoode2.blogfa.com

سلام علی

خوبی؟

حداقل بگو دلار
اخه ریال که ارزشی نداره

سلام رضا جان من کم توقع هستم چه باید کرد دیگه...

رفاقت برای همیشه تعطیل یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 http://mahdi760.blogfa.com

یک جامعه شناس گفت: «احتمال انتقال ایدز به خصوص از سنین نوجوانی به دلیل ناآگاهی و عدم تجربه و نیز افزایش روابط جنسی میان دختران و پسران می تواند افزایش یابد که بنابراین باید از همین سن نوجوانی اقدام به آموزش در رابطه با این مسئله کرد.»

عباس صداقت، رئیس اداره کنترل ایدز وزارت بهداشت گفته است: تا پایان تابستان سال جاری حدود 24 هزار مبتلا به HIV در کشور ثبت و گزارش شده است؛ ولی بر اساس آمار تخمینی در کشور حدود 90 هزار مورد ابتلا وجود دارد:

با سلام
من با این موضوع جدید به روز شدم منتظر حضورپررنگ شما دوست عزیز هستم
موفق و پایدار
مهدی
رفاقت برای همیشه تعطیل

سلام و سپاس از حضورتون چشم میام خدمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد